Marcin Grodowski COO, Wojciech Kazimierski CEO

Dlaczego postanowiliście zbudować LeaseLinka?

Wojtek: Każdy to dziś wie, że wykorzystanie technologii w zapewnieniu maksymalnej użyteczności i wygody Klientom to podstawa biznesu. Kilkunastoletnie doświadczenie w branży leasingowej utwierdziło mnie w przekonaniu, że leasing - mimo że oferuje go w Polsce kilkadziesiąt firm leasingowych - to taka sama usługa. Wszyscy skupiają się na produkcie, jego cenie i sposobie zaprezentowania oferty. Pragnęliśmy zbudować firmę leasingową, w której dzięki zastosowaniu technologii i know how, fundamentalna byłaby wygoda Klienta na tak wysokim poziomie, jak przy płatności szybkim przelewem (pay-by-link).

Co w wykorzystaniu technologii przy procesie leasingowym jest najważniejsze?

Marcin: Samo oprogramowanie, bez maksymalnej koncentracji na doświadczeniu Klientów i Partnerów, jest tylko bon motem powtarzanym przez wszystkie firmy branży. Przez to właśnie brakuje wyraźnej, odczuwalnej zmiany dla Klientów. W związku z tym odpowiedź jest przewrotna - to nie technologia, a całkowicie inne podejście do procedur, sposób angażowania w „załatwianie formalności” Klientów - jest najważniejsze. Zbudowaliśmy autorską aplikację, która odwzorowuje logikę procedury skoncentrowanej na przejrzystości, szybkości i użyteczności dla Klienta, a nie pozycji i wygody leasingodawcy.

Jak zmienia się wykorzystanie tej usługi finansowej przez Waszych dostawców i Klientów?

Wojtek: Ja uważam, że w biznesie, ale też w życiu, ważne są emocje. Wiele globalnych sukcesów biznesowych, mimo że opartych o rozwiązania technologiczne (Artiffcial Intelligence), dostarcza Klientom emocje poprzez swoją użyteczność i prostotę. Dla naszych Partnerów w e-commerce włączenie leasingu do metod płatności to gwarantowane otwarcie się na klienta B2B i bezprecedensowe zaoferowanie przedsiębiorcom dedykowanej dla nich usługi finansowej, całkowicie on-line. Natomiast nasi Klienci - przedsiębiorcy zyskali partnera realizującego ich potrzeby rozwoju w czasie rzeczywistym. Niezwykle emocjonalna jest dla mnie zawsze świadomość, że klient odebrał urządzenie w tym samym dniu, w którym wystąpiła u niego potrzeba, a formalności załatwił nie wychodząc z biura, w ciągu kilku chwil.

Co dalej?

Marcin: Codziennie integrujemy się z dostawcami i na stałe wpiszemy w świadomość klientów - że Leasing to metoda płatności. Ciągle rozwijamy nasz system i doskonalimy procesy - aby przy zachowaniu intuicyjności i prostoty zapewnić klientom większą realizację ich niestandardowych potrzeb. Pod względem technologicznym i procesowym będziemy wytyczali kierunki do naśladowania dla całej branży leasingowej.

Wojtek: Efekty dla naszych Klientów i Partnerów, wynikające ze współpracy z nami, są potwierdzeniem dla nas, że LeaseLink to fantastycznie wykonywana praca, ciesząca nie tylko nas. Stale rozwijamy zespół, którego częścią są najwybitniejsi specjaliści, a najważniejszym spoiwem - doświadczenie naszego Klienta. Rynek Polski jest dla nas początkiem drogi, a jej ukoronowaniem obecność na innych krajach Europy, a także świata.

Marcin: Jesteśmy firmą leasingową, ale dla nas produktem nie jest leasing, ale unikalny sposób obsługi Klientów i narzędzia dostarczane naszym Kontrahentom.

‹ Wróć do strony "O nas"

Kontakt z nami