TABELA
OPŁAT I PROWIZJI DLA KLIENTÓW LEASELINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ LEASING
OPERACYJNY / DZIERŻAWY |
||
Lp. |
Czynność |
Opłata w PLN netto* |
UMOWA |
||
1 |
Zmiana harmonogramu opłat/ restrukturyzacja na wniosek Klienta |
250 |
2 |
Jednorazowa opłata za rekalkulację harmonogramu umowy wynikająca ze
zmiany ceny nabycia Przedmiotu Umowy |
30 |
3 |
Symulacja zmiany harmonogramu opłat wykonana na wniosek Klienta (za każdy harmonogram) |
50 |
4 |
Przedterminowe zakończenie jednej umowy na wniosek Klienta |
150 |
5 |
Przedterminowe zakończenie umowy na wniosek Klienta – dla zlecenia dotyczącego więcej
niż jednej umowy (za umowę) |
100 |
6 |
Cesja umowy leasingu |
250 |
7 |
Wydłużenie umowy po zakończeniu podstawowego okresu trwania |
250 |
8 |
Zmiana danych adresowych lub nazwy firmy Klienta |
50 |
9 |
Zmiana danych Klienta wymagająca przygotowania aneksu do umowy |
150 |
10 |
Powtórna wysyłka Umowy Leasingu do podpisania na wniosek Klienta |
50 |
11 |
Przekierowanie na inny adres wysłanej do podpisania Umowy Leasingu na wniosek Klienta |
25 |
|
||
PRZEDMIOT UMOWY |
||
1 |
Wydanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy przez osobę
trzecią |
250 |
2 |
Wyłączenie lub zamiana przedmiotu umowy w trakcie jej trwania |
150 |
3 |
Zmiana Dostawcy przedmiotu umowy na wniosek Klienta |
50 |
|
||
DOKUMENTY |
||
1 |
Przygotowanie zestawienia lub raportu na wniosek Klienta |
150 |
2 |
Przygotowanie duplikatu dokumentów, potwierdzonych za zgodność z
oryginałem |
50 |
3 |
Wydanie opinii o dyscyplinie płatniczej Klienta |
100 |
|
||
WINDYKACJA |
||
1 |
Wystawienie wezwania do zapłaty
do przeterminowanej płatności powyżej 17 dni |
100 |
2 |
Wysłanie SMS-a do przeterminowanej płatności powyżej 5 dni |
5 |
3 |
Windykacja telefoniczna do przeterminowanej płatności powyżej 35
dni |
100 |
4 |
Opłata windykacyjna naliczona po wypowiedzeniu umowy |
10% wartości Salda* na 35
dzień przeterminowania najstarszej zaległości |
5 |
Odebranie przedmiotu umowy |
600 |
|
||
UBEZPIECZENIA – SZKODY |
||
1 |
Czynności związane z likwidacją szkody częściowej |
50 |
2 |
Zakończenie umowy związane ze szkodą całkowitą |
50 |
|
||
INNE CZYNNOŚCI |
||
1 |
Inne czynności wykonane na wniosek Klienta nie wymienione w powyższej tabeli |
wg indywidualnych ustaleń |
2 |
Nieskorzystanie z "Promocji" w Programie EDEN
Springs*** |
Zgodnie z Umową Leasingu |
* |
Wszystkie kwoty podane w
kwotach netto, należy doliczyć obowiązującą stawkę podatku VAT |
|
** |
Saldo - wartość kapitału pozostałego do spłaty wraz
z sumą zaległych płatności. |
|
*** |
Tylko i wyłącznie
dla Klientów Programu EDEN SPRINGS SP.
Z O.O. Promocja w rozumieniu promocyjnego obniżonego kosztu leasingu.
Dodatkowa opłata płatna w każdym miesiącu kalendarzowym, wyłącznie w
przypadku nieskorzystania z zadeklarowanej na Umowie o współpracy z Eden
Springs Sp. z o.o. konsumpcji kawy i zakupu akcesoriów. |