przedmiot zakupu i sklep
potrzeb od 1 do 48 miesięcy
1zł i od razu poznaj decyzję 24h/7
i zaakceptuj ją
sklep natychmiast realizuje dostawę
Poza uznaniem tysięcy Klientów oraz współpracujących z nami Partnerów zostaliśmy wielokrotnie nagradzani, w tym najbardziej prestiżową statuetką branży bankowej ZŁOTYM BANKIEREM 2018 w kategorii INNOWACJA.
Pierwszy raz w 9 letniej historii najbardziej prestiżowej nagrody w sektorze bankowym - Złoty Bankier, statuetkę otrzymał FinTech, a nie bank.
Specjalizujemy się w finansowaniu zakupów przedsiębiorców dokonywanych w e-sklepach i punktach stacjonarnych. Nasze podejście do biznesunacechowane jest typowymi zasadami firm technologicznych (Fintech) opiera się na połączeniu know-how i oprogramowania tak, aby maksymalnie uprościćprocesy i obniżyć koszty działalności. ako jedyni na świecie realizujemy usługę płatności leasingiem, tak jak płatność przelewem (pay-by-link).
Kilkadziesiąt tysięcy klientów małych i średnich firm, a nasze usługi oferuje swoim klientom blisko dwa tysiące sklepów:
Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Kosztem uzyskania przychodu dla leasingobiorcy jest czynsz inicjalny, czyli wpłata początkowa oraz raty leasingowe w całości. Po zakończeniu umowy, która trwa najczęściej od 24 do 48 miesięcy, korzystający ma możliwość wykupić przedmiot, zazwyczaj za jego symboliczną wartość, np.: 1%.
Konstrukcja umowy jest bardzo zbliżona do kredytu lub zakupu na raty. Charakteryzuje się tym, że faktura zakupu wystawiana jest na Twoją firmę. Zakupywany środek trwały „wrzucisz” w koszty, jeśli jego wartość nie przewyższa 10 tys. netto, inaczej będziesz musiał go amortyzować. Na podstawie wystawionej faktury przez dostawcę na Twoją firmę dokonujemy płatności, a następnie spłacasz nam comiesięcznie raty, które nie stanowią kosztu uzyskania przychodu Twojej firmy. Udzielenie Pożyczki Inwestycyjnej możliwe jest na dowolny okres (3-24 miesięcy) oraz dowolny zakup.
Korzystający nie dokonuje amortyzacji środka trwałego będącego przedmiotem umowy oraz nie wprowadza go jednorazowo w koszy działalności firmy. W leasingu operacyjnym kosztem jest zarówno opłata wstępna jak i w całości miesięczne raty. Do kosztów uzyskania przychodów zalicza się również wartość wykupu.
W przypadku korzystania z pożyczki leasingowej produkt jest zakupywany na rzecz Klienta i to po jego stronie leży możliwość jednorazowego odpisu w koszty bądź odpisów amortyzacyjnych. Kosztów uzyskania przychodu stanowi tylko część odsetkowa.
Umowa leasingowa jest zawierana zawsze na kwotę netto, w związku z tym od wartości netto jest naliczane oprocentowanie. Na każdą ratę leasingową jest wystawiana faktura VAT. Klient może odliczyć VAT na zasadach ogólnych:
Umowa pożyczki jest zawiera na kwotę brutto i Klient samodzielnie może odliczyć jednorazowo cały VAT od faktury zakupu przedmiotu. Miesięczne faktury są wystawiane ze zwolnioną stawką VAT.
Nasza firma specjalizuje się w finansowaniu leasingiem wszelkiego rodzaju urządzenia od sprzętu IT poprzez urządzenia gastronomiczne, budowlane, medyczne i inne aż po rowery.
Do każdego środka trwałego można dokupić oprogramowanie lub akcesoria które również zawarte będą w umowie leasingowej.
Nie leasingujemy pojazdów rejestrowanych.
Niezależnie od przedmiotu zakupu wartość minimalna umowy to 500zł netto a maksymalna to 50tyś netto.
Dane, które zostają podane są wykorzystane jedynie do realizacji procedury leasingowej. Nie wymagamy zgody na przetwarzanie wprowadzonych danych - w związku z tym nie wykorzystujemy ich - nie mamy też prawa nikomu ich udostępniać. Wprowadzony mail i numer telefonu potrzebny jest do przejścia całego procesu, gdyż wysyłamy na nie link do umowy oraz PIN do logowania.
Sprzęt może zostać zakupiony od dowolnie wybranego dostawcy. W przypadku sklepu internetowego wystarczy, że wkleisz link do produktu. Jeżeli zakup ma być realizowany ze sklepu stacjonarnego należy wprowadzić nazwę przedmiotu lub uzupełnić dane zgodnie z fakturą pro-formą lub zamówieniem (jeżeli jest wystawione przez dostawcę). Na tym etapie faktura nie jest wymagana dodasz ją później - po akceptacji otrzymanej od nas umowy.
Tak oczywiście, na jednej umowie leasingowej może być dokonany zakup na kilka produktów od różnych dostawców. W zależności od dostawcy, będzie potrzebna faktura pro forma, ale poinformujemy Cię o tym na kolejnych etapach.
By dodać kolejny przedmiot w zamówieniu należy wybrać „DODAJ KOLEJNY PRZEDMIOT”, a następnie uzupełnić wymagane pola (link do produktu lub nazwę, cena oraz kategoria). Kolejnym przedmiotem mogą być także dowolne akcesoria, oprogramowanie itp.
Proces w naszej aplikacji trwa 15 minut, łącznie z uzyskaniem decyzji kredytowej i otrzymaniem umowy – niezależnie od pory i dnia (24/7/365). W związku z polskimi regulacjami prawnymi w zależności od rodzaju produktu różni się sposób zawarcia umowy i tak:
Wysyłka sprzętu jest zależna od dostawcy oraz dostępności produktów.
Okres leasingu operacyjnego jest uzależniony od rodzaju urządzeń i ich stawki amortyzacji. Dla poszczególnych grup prezentuje się on następująco:
Pożyczka leasingowa umożliwia finansowanie zakupu dowolnego przedmiotu o dowolnej stawce amortyzacji na okres od 3 do 24 miesięcy.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za rozpatrzenie wniosku oraz płatność miesięczną rat (nie narzucamy kwartalnych). Przedstawione przez nas kalkulacje rzetelnie informują Klienta o wszystkich wydatkach związanych z leasingiem. Nie stosujemy również żadnych ukrytych kosztów związanych z promocjami typu otwieranie konta itp.
Ubezpieczenie nie jest wymagane. To Ty podejmujesz decyzję czy chcesz ponosić dodatkowe koszty z tytułu ochrony ubezpieczeniowej. Umowa leasingowa jednak nie zwalnia z konieczności spłat w przypadku szkody lub utraty leasingowanego urządzenia. LeaseLink nie ubezpiecza i nie narzuca swego ubezpieczenia, pozostawiamy Tobie całkowitą dowolność w tym zakresie.
Tak oczywiście, można włączyć sprzęt do objęcia ochroną ubezpieczeniową w ramach posiadanej polisy na biuro, dom itp.
Wykup oznacza ostatnią część należności na rzecz finansującego i tym samym gwarantuje przeniesie prawa własności przedmiotu na Klienta. Opłata ta jest wnoszona po spłaceniu rat leasingowych i jest obowiązkowa..
Zdecydowana większość danych wypełnia się automatycznie za Klienta. Nasza Aplikacja zintegrowana jest ze wszelkimi bazami urzędowymi, dzięki temu zarówno w przypadku indywidualnych działalności gospodarczych jak i wszelkiego rodzaju spółek Klient uzupełnia tylko:
Nie wymagamy żadnych dokumentów ani danych finansowych, proces realizowany jest całkowicie on-line.
Opłata weryfikacyjna 1 zł dokonywana jest szybkim przelewem (pay-by-link) w celu potwierdzenia tożsamości osoby reprezentującej firmę.
Poprzez opłatę weryfikacyjną nasza Aplikacja wyklucza fakt podszywania się osób trzecich pod reprezentanta firmy.
Opłata ta jest również potwierdzeniem wyrażenia zgód na weryfikację Klienta w dostępnych bazach informacji kredytowej na podstawie których podejmowana jest decyzja o przyznaniu finansowania.
Opłata weryfikacyjna jest bezzwrotna.
Po akceptacji umowy w naszej aplikacji on-line i dokonaniu opłat wstępnych szybkim przelewem wysyłamy kurierem umowę do podpisu.
Dokumenty zostaną dostarczone następnego dnia roboczego, od razu po ich podpisuje zrealizujemy płatność do dostawcy za Twoje zakupy.
U wybranych Partnerów możliwe jest podpisanie umowy w punkcie stacjonarnym i natychmiastowy odbiór towaru – opcja ta jest udostępniania w aplikacji LeaseLink podczas realizacji procedury.
Umowa zawierana jest zdalnie bez konieczności podpisania jej w wersji papierowej. Wykonanie opłaty wstępnej jest jednoczesny potwierdzeniem zawarcia umowy. Płatność za zakupy dokonywana jest natychmiast na podstawie dostarczonej faktury.
Wcześniejsza spłata leasingu jest możliwa przy zachowaniu minimalnego okresu dedykowanemu danemu przedmiotowi leasingu tj. sprzęt IT–18 miesięcy ; gastronomiczny, audio-video – 36 miesiącach ; pozostałe (w tym telefony) – 24 miesiącach
Nie zachowując tych okresów, należy przedstawić wycenę od rzeczoznawcy i zakończenie umowy następuje po wskazanej w wycenie wartości rynkowej. Tę kwestię reguluje kodeks cywilny, art. 709.
Nie dotyczy pożyczki leasingowej – przy tej usłudze można w dowolnym momencie zakończyć umowę.
Czy po zawarciu umowy w łatwy sposób będę mógł nią zarządzać?
Specjalnie dedykowany portal dla naszych Klientów: http://portal.leaselink.pl umożliwia:
By móc zalogować się do Portalu Klienta wystarczy podać numer telefonu.